Stud.IP Uni Oldenburg
University of Oldenburg
26.11.2022 20:22:32
Seminar: 2.02.901 Entwicklungslinien in der Marketingforschung - Details
You are not logged into Stud.IP.

General information

Course name Seminar: 2.02.901 Entwicklungslinien in der Marketingforschung
Subtitle
Course number 2.02.901
Semester WiSe22/23
Current number of participants 19
maximum number of participants 40
Home institute Department of Business Administration, Economics and Law
participating institutes Department of Business Administration, Economics and Law (Economics)
Courses type Seminar in category Teaching
Type/Form S
Lehrsprache deutsch
Info-Link http://www.marketing.uni-oldenburg.de
ECTS points 6

Course location / Course dates

Die Veranstaltung wird voraussichtlich als Blockseminar im Februar/März stattfinden. Die Zeiten sowie der Ort der Veranstaltung werden noch bekannt gegeben.

Module assignments

Comment/Description

Die Anmeldereihenfolge: 1. WiRe, 2. FUGO, 3. SEM
Seminar und Praxisveranstaltung

Admission settings

The course is part of admission "wir829 Entwicklungslinien in der Marketingforschung".
The following rules apply for the admission:
  • A defined number of seats will be assigned to these courses.
    The seats will be assigned in order of enrolment.
Back